Szanowni Państwo,

Niniejszym mamy przyjemność przedstawić Państwu ofertę w zakresie obsługi administracyjno-technicznej mieszkań przeznaczonych do wynajmu hotelowego.

Swoją ofertę kierujemy do firm wynajmujących apartamenty oraz osób/ firm pragnących zainwestować w nieruchomości przeznaczone do wynajmu.

Jako firma z ponad 14-letnim doświadczeniem w wynajmie krótkoterminowym, doskonale znamy potrzeby klientów korzystających z naszych usług i naszej konkurencji, dzięki czemu opracowaliśmy standardy obsługi nieruchomości, zdejmując tym samym ten obowiązek z Państwa. Znajomość rynku pozwala nam na doradztwo przy wyborze lokalizacji, wielkości nieruchomości, po określeniu standardu przedstawimy Państwu szacunkowy przychód z wynajmu krótkoterminowego.

Mając w swojej bazie największą ilość apartamentów do obsługi wśród firm na warszawskim rynku, uważamy, że jesteśmy najlepszą, która oferuje kompleksową obsługę: przygotowanie nieruchomości do wynajmu hotelowego (nadzór nad pracami remontowymi, urządzanie i homestaging z profesjonalną sesją zdjęciową), a następnie administracją i obsługą nieruchomości w zakresie technicznym i porządkowym oraz obsługa rezerwacji i klientów.

Poniżej przedstawiamy Państwu zakres usług techniczno-porządkowych wraz z cennikiem za wymienione usługi.

 

 

Propozycja Check-in, Check-out

 

- 150-200 pln w zależności od lokalizacji, systemu chck in

 

Propozycja Meet & Great

 

- 300 pln + zakupy >>>

Usługa Housekeeping.

 

Świadczymy usługi housekeepingu w wysokim standardzie, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, biorąc pod uwagę wszystkie wymagania naszych klientów.

Zapewniamy wysoki poziom dzięki starannie dobranemu personelowi, który prócz wysokiej kultury osobistej, posiada potrzebne doświadczenie w pracy w roomservice hotelowym.

Począwszy od 2016 roku, nasz serwis używa niemieckich, znanych z wysokiej jakości środków ekologicznych, z atestami i gwarancją jakości:

 

Zakres czynności serwisu porządkowego:

  • Zebranie brudnej pościeli i rozprowadzenie czystej pościeli, materiałów higienicznych, materiałów reklamowych, mydła i szamponu do apartamentów
  • Kontrola stanu wyposażenia oraz funkcjonowania sprzętów
  • Zaopatrzenie w środki czystości, czyste mopy, worki do odkurzaczy jak również serwis i uzupełnianie ubytków sprzętu do sprzątania

 

Kuchnia

    Sprzęty kuchenne:

  • Umycie piekarnika, kuchenki, lodówki, zmywarki, okapu, pralki –w środku i na zewnątrz
  • Umycie i sprawdzenie stanu ilościowego naczyń i sztućców
  • Umycie pojemnika na sztućce
  • Umycie szafek i szuflad
  • Wszystko co jest zepsute, czego brakuje lub znajduje się w stanie innym niż pierwotny,

        należy zgłosić

  • Zabranie śmieci
  • Sprawdzenie czystości pod zlewem

 

Część mieszkalna :

  • Umycie balkonu
  • Odkurzanie podłóg, mebli oraz przestrzeni pod meblami
  • Czyszczenie tapicerek
  • Umycie lamp wiszących i stojących
  • Umycie podłóg
  • Umycie drzwi oraz framug
  • Umycie półek i szuflad
  • Umycie kaloryfera
  • Mycie okien, ram i parapetów
  • Sprawdzanie stanu czystości i wymiana ochraniaczy na materace, poduszek, kołder

 

 

Łazienka/Toaleta/Prysznic:

  • Mycie i dezynfekcja baterii i sanitariatów
  • Czyszczenie powierzchni szklanych i lustrzanych
  • Usuwanie pleśni
  • Dezynfekcja deski sedesowej specjalnym preparatem
  • Mycie pralki i pojemnika na proszek do prania

 

Na koniec :

  • Ścielenie łóżek wg przyjętego  standardu
  • Ułożenie poduszek dekoracyjnych, zasłon i firan
  • Ustawienie mebli wg stanu pierwotnego 
  • Wymiana ręczników
  • Czyszczenie i odkażenie pilotów oraz wymiana baterii
  • Sprawdzenie ogólnego stanu apartamentu i sprawdzenie stanu ilościowego wyposażenia
  • Wywietrzenie mieszkania
  • Podlanie kwiatów
  • Sprawdzenie sprzętu RTV-AGD
  • Wyłączenie ogrzewania podłogowego oraz zmniejszenie ogrzewania centralnego na min

 

Prace okresowe :

 

  • Mycie okien 4 razy w roku oraz w przypadku widocznego zabrudzenia
  • Czyszczenie wentylatorów
  • Odkamienianie czajników i ekspresów do kawy
  • Odmrażanie zamrażalników, dezynfekcja lodówek
  • Odkamienianie baterii
  • Silikonowanie

 

Propozycja cenowa

Proponowany koszt usługi to:

- 150 zł netto za jednorazowe sprzątnięcie apartamentu do 50m²,

- 180 zł netto za jednorazowe sprzątnięcie apartamentu od 50m² do 80m²,

- 200-280 zł netto za jednorazowe sprzątnięcie apartamentu od 90m² do 150m².

Pranie dywanu, sofy, foteli, materaca w przypadku zabrudzeń - koszt 150,00 zł netto za interwencje (możliwość wykonania usługi z dnia na dzień).

- pralnie pościeli 8 pln/kg

 

Do podanych wyżej cen netto dolicza się należny podatek VAT w wysokości 23%.

 

 

Propozycja Check-in, Check-out

- 150-200 pln w zależności od lokalizacji, systemu chck in

 

Propozycja Meet & Great

- 300 pln + zakupy >>>

 

 

Administrowanie Twoją Nieruchomością

 

Istnieje możliwość zamówienia u nas usług związanych z administrowaniem Nieruchomości któą wynajmujesz.  Wówczas przejmujemy obowiązki dotyczące przyjmowania klientów i dbania o utrzymanie mieszkania w dobrym stanie jak również organizowania sprzątania i zmiany pościeli . Za administrowanie Nieruchomością pobieramy stałą roczną opłatę, uzależniona od lokalizacji i powierzchni Nieruchomości.

 

 

 

PODSTAWOWY SERWIS:

 

· Kontrola nieruchomości raz na miesiąc .

 

· Sprawdzanie funkcjonowania systemu alarmowego, gazowego, wodnego, elektrycznego.

 

· Wietrzenie nieruchomości, przepłukiwanie odpływów w łazienkach i kuchni.

Apartament 

· 1 bedroom 100 € / month

· 2 bedrooms 150 € / month

· 3 bedrooms 200 € / month

· 4 bedrooms 250 € / month

(10% discount if contracted the whole year and for our rental clients)

 

warszawa sprzątanie apartamentów pod wynajem krótkoterminowy