REZERWUJ BEZPOŚREDNIO, zawsze masz bezpośredni i bezpośredni kontakt z usługodawcą. Dzięki temu bezpośredniemu kontaktowi możesz omówić wszystkie Twoje konkretne i osobiste prośby oraz odpowiedzieć na nie w sposób poufny i skuteczny. Bezpośredni związek, jak wszędzie indziej w życiu, pomaga zbliżyć dostawcę - gościa do znajomych.

Bezpośredni kontakt umożliwia również otrzymywanie informacji z pierwszej ręki, jeśli chodzi np. O dostępność, określone życzenia, możliwe oferty specjalne, usługi lub warunki.

Jeśli masz pytania dotyczące tej polityki, skontaktuj się z nami.

 

 

Ruszyła europejska kampania „Rezerwuj bezpośrednio”

W jaki sposób rezerwować nocleg w hotelu? Czy korzystanie z portali rezerwacyjnych (OTA) zawsze się opłaca? Co na bezpośrednim kontakcie zyskują właściciele obiektów noclegowych i ich klienci? Między innymi na te pytania odpowiada kampania „Rezerwuj bezpośrednio” (ang. Book Direct), która 15 grudnia ruszyła w 14 krajach. Jej autorem jest HOTREC – Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji i Kawiarni w UE – w której Polskę reprezentuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Przedsięwzięcie HOTREC jest kolejnym krokiem ku podniesieniu konkurencyjności całego sektora. li rezerwacyjnych (OTA) na możliwości prowadzenia własnej polityki cenowej przez współpracujące z nimi niezależne hotele. W wielu krajach Europy umowy zawierane przez hotele z portalami uniemożliwiają hotelarzom oferowanie drogą elektroniczną niższych cen noclegów od określonych w tych umowach – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Akcja jest skierowana zarówno do klientów, jak i do samych hotelarzy. Korzyści z bezpośredniej rezerwacji noclegu mają bowiem obie strony. Turystom kampania ma uświadomić, że rezerwacja bezpośrednio w hotelu jest bardziej korzystna, bezpieczna i łączy się z wieloma benefitami. Klient, który zdecyduje się rezerwować bezpośrednio, ma zagwarantowany natychmiastowy kontakt z dostawcą usług. Dzięki temu jego specjalne potrzeby czy prośby są uwzględniane, a odpowiedź przekazywana jest od razu. Warto pamiętać, że portale rezerwacyjne (OTA) generują i przetwarzają ogromną liczbę danych, które udostępniają swoim partnerom w celach marketingowych. Hotele tego nie robią. Dla przedsiębiorców sektora hotelarskiego istotna jest możliwość budowania silnych relacji z klientem, a także szybkiego odpowiadania na wszelkie pytania, potrzeby czy prośby. Przy takiej formie kontaktu to hotel, a nie pośrednik, jakim jest OTA, jest pierwszym miejscem, z jakim styka się gość w procesie rezerwacji. Daje to możliwość budowania lojalności wśród gości hotelowych, w czym pomocne mogą być systemy nagród i programy lojalnościowe